vrijdag 3 juli 2015

Klaar voor vertrek

Wij zijn er klaar voor, de laatste werkdagen hebben we achter de rug, Ronald en Chantal hebben vandaag hun rapport opgehaald en gaan allebei met een cijfer lijst om trots op te zijn over naar 5 en 3 Atheneum, de koffers zijn gepakt, morgen nog de laatste spullen erin en een extra tas mee met kleding voor in het vliegtuig en dan vertrekken wij morgen op ons gemak richting Brussel om zondag ochtend om half 8 via Londen naar Florida te vliegen.

Ook al lijkt het mij heel leuk om Brussel nog even in te gaan en ook al kunnen wij vanaf 13.00 uur al inchecken voor onze overnachting bij Van der Valk Brussel,  vanwege de hitte hebben wij geen haast want dan is alleen een terrasje pakken en een hapje eten ook prima.

Over van de Valk Brussel gesproken een week of 2 geleden keek ik nog eens op de site het zgn FSP principe (Fly, Sleep, Parc) na en zag dat volgens mij het arrangement was veranderd. Op onze reservering stond slechts FSP maar niet wat dat precies inhield. Op de site stond nu dat 2 weken parkeren bij het arrangement hoorde en dat iedere extra dag parkeren 15 euro per dag kostte, oeps, met bijna 4 weken vakantie wordt dat dan een stuk minder aantrekkelijk dan het eerdere arrangement wat volgens mij 2 weken parkeren inclusief en iedere extra week 15 euro per week was. Een telefoontje bracht duidelijkheid, het klopte inderdaad dat het arrangement per 1 juni was aangepast en de prijs op de site was juist maar natuurlijk kreeg ik nog omdat wij al eerder een reservering hebben gemaakt de prijs zoals die voorheen was (15 euro per extra week). Er is een aantekening op de reservering gemaakt dus hier verwachten wij verder geen probleem mee.

De volgende update komt vanaf Florida






10 opmerkingen:

  1. Heerlijk het is zover. Een hele goede reis. Ik lees lekker mee dat helpt me zeker de laatste week door want wij volgen vrijdag. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn jullie mogen al.
    En toch goed dat je op tijd had geboekt voor de auto scheelt je mooi weer.
    Een goede reis en geniet ervan..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed vooruitzicht! Goede reis en een heerlijke vakantie! Ik lees lekker mee om ook alvast in de stemming te komen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ondertussen zijn jullie er al als het goed is :)
    Heel fijn dat het jaar goed is afgerond met mooie rapporten, en nu dan heerlijk in de relax modus en flink gaan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een goede reis!
    Veel plezier in Florida!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gek genoeg krijg ik geen email.....Maar je even opgezocht om te kunnen lezen! Als het goed is zit je nu ergens hoog in de lucht en wens ik je een hele goede reis en onwijs veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooooh spannend zeg! Een hele goede reis en enjoy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou de vakantie kan beginnen, heerlijk heel veel plezier en met Sal gaat het buitengewoon goed, liefs.

    BeantwoordenVerwijderen